*********
RAŞİTİZM VE D VİTAMİNİ EKSİKLİĞİ TEDAVİSİ ![]() RAŞİTİZM VE D VİTAMİNİ EKSİKLİĞİ TEDAVİSİ D vitamini eksikliğine bağlı raşitizm tanısı konan vakalara sadece bir sefer ağız yoluyla 150-300.000 ünite D vitamininin ikiye bölünerek verilmesi yeterlidir. Gereksiz tekrarlanmamalıdır. ** Başlangıçta bu tedaviye 1 hafta süreyle kalsiyum desteği sağlanmalıdır.
DAHA GENİŞ ve GÜNCEL HALİ İÇİN |
|
3513 kez okundu
YorumlarHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yapmak için tıklayın |

| Aktif Ziyaretçi | 25 |
| Bugün Toplam | 4884 |
| Toplam Ziyaret | 11282375 |

